ЦеркваНовиниСтаттіІнтерв'юГалереяРесурсиАвтори 
Календар 

Православіє 
 Основи віри
 Церква

Літопис 
 Новини
 Міжнародні новини

Галерея 
 Події

Письмена 
 Храми і монастирі
 Церковна історія
 Богословіє
 Філософія, культура
 Православний погляд
 Православіє і педагогика
 Молодіжне служіння
 Церква і суспільство
 Порада мирянину
 Суспільство про Церкву
 Церква і держава
 Міжконфесійні відносини
 Розколи
 Єресі та секти
 Подія
 Ювілей
 Дата
 Люди Божі

Слово 
 Слово пастиря
 Інтерв'ю

Православний світ 
 Ресурси
 Нове у мережі
 Періодичні видання
 Православний ефір
 Релігійна статистика
 Электронная лавка
 Бібліотека

Послух 
 Автори



карта сайта
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР.   «…Піди спочатку примирись з братом…».

«Якщо ти принесеш дар твій до жертовника, і там згадаєш, що брат твій має щось проти тебе, залиш там дар твій перед жертовником, і піди спочатку примирись з братом, і тоді прийди і принеси твій дар», — говорить Спаситель. В даному випадку примирення має соціальний характер. На перше місце Христос ставить внутрішні людські взаємовідносини, які визначають чистоту і щирість відношення до Бога. Якщо людина затаїла в своїй душі образу, гнів або ненависть до кого б то не було, то Господь велить спочатку примиритися, а вже потім приносити свій дар на вівтар Божий.

Примирююча дія Божа здійснюється в людях і через людей, звершується в Церкві і через Церкву. За словами апостола Павла нам дане «служіння і слово примирення». В цих словах міститься велика програма християнського служіння примиренню, яка розповсюджується як на окремих людей, так і на все людство.

Митротворча місія християн і наше служіння примиренню засновані на боготкровенній істині про тілесну і духовну єдність всього людства, закладеного Господом під час творіння, адже «від однієї крові, - читаємо ми в Діяннях святих апостолів, - Бог створив увесь людський рід для життя по всьому лиці землі». Звідси ми бачимо, що Божественний задум передбачав не ворожнечу і розділення між людьми, а єдність і співпрацю, як поміж окремими особистостями, так і між цілими народами. Християнське розуміння примирення несе в собі ідею досягнення на землі загального братства людей, як дітей Божих, як синів одного Отця.

Згідно Євангельського вчення, християнське служіння примиренню націленене на творення і життя, на торжество у всесвіті любові, добра, правди і миру, на здійснення великої цілі і планів Божих на землі. Оскільки людину було створено по образу Божому і закон Божий, як вчить нас апостол Павел, написаний в наших серцях, то ідея християнського примирення виражає природнє стремління всіх людей доброї волі до взаєморозуміння, миру і справедливості.

Втілення примирення на практиці є багатогранним і різноманітним. Воно стосується і малої, так званої «домашньої церкви», тобто християнської сім’ї, де не повинно бути розладу, а тільки мир, любов і згода. Примирення необхідне і розділеним Церквам, і християнству в цілому, щоб замість ворожнечі і відчуженості запанувала істинна любов, єдність в вірі, правді і милості.

Християнське примирення – це і справи безкорисного служіння людям, через яке Спаситель призвав своїх послідовників виправдовувати високе звання християнина. В євангелії від Матфея говориться про милосердя до голодного і спраглого, нагого і безпритульного, хворого і ув’язненого. Безліч можливостей служіння людям і людству вказує нам слово Боже, котре вчить нас служити один одному, тим даром, який отримали.

Без християнського примирення і взаємопрощення не можливий так жаданий нами всіма спокій і мир. А миротворців Сам Спаситель назвав синами Божими. Нехай же Господь сподобить і кожного з нас отримати цей великий дар Його безкінечної милості. Амінь.





 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Зішестя Святого Духа на апостолів
 Блаженіший Митрополит ВОЛОДИМИР. Це ж є життя вічне (Неділя 7-а після Пасхи, святих отців Першого Вселенського Собору)
 Блаженіший Митрополит ВОЛОДИМИР. Святкові дні (Неділя 6-та після Пасхи, Про сліпого)
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Поклоніння Богу (Неділя 5 -та після Пасхи, про самарянку)
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Неділя 4-та після Пасхи. Чи хочеш бути здоровим?
 Блаженіший Митрополит ВОЛОДИМИР. Неділя 3-тя жон-мироносиць
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Слово на Неділю II-гу після Пасхи
 Блаженіший Митрополит ВОЛОДИМИР. Христос Воскрес!
 Блаженіший Митрополит ВОЛОДИМИР. Вхід Господній в Єрусалим
 Пасхальне послання
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. «Я з вами»
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. "Вірую, Господи! Допоможи моєму невірству"
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Хресна сила
 Молитва cвятого Єфрема Сиріна
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Наша відповідь на милість Божу
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Прощена неділя
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Бесіда на Cпомин Адамового вигнання
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Про Страшний суд
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Притча про блудного сина
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Про заздрість
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Про заздрість
 Молебное пение о недужных – ВИЧ-инфицированных
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Священномученик Володимир (Богоявленський)
 Як подати записку на молитву Митрополитові?
 Як подати записку на молитву Митрополитові?
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Богоявлення
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Різдвяне Послання
 Блаженнейший Митрополит ВЛАДИМИР. Рождественское Послание
 Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР. Про званих на вечерю
 

© Архивная версия Официального сервера УПЦ "Православие в Украине" 2003-2006 год Orthodoxy.org.ua
(при перепечатке материалов - активная индексируемая ссылка на archivorthodoxy.com обязательна)

Каталог Православное Христианство.Ру